logo

Obsługa klienta

logo

Obsługa klienta to jeden z tych elementów składających się na działalność każdej firmy który na im wyższym poziomie jest usadowiony tym lepsze rezultaty daje.



Obsługa klienta to nie tylko bowiem…

Obsługa klienta to nie tylko bowiem dyżurowanie przy telefonie i udzielanie informacji na temat produktów, usług czy zawartych umów oraz innej dokumentacji, na przykład księgowej. Obsługa klienta oraz jej standardy to coś czego należy się nauczyć oraz coś co bezwzględnie należy wdrożyć do codziennego postępowania. Prawidłowa obsługa klienta, ta na wysokim poziomie, polega na takim potraktowaniu Klienta aby czuł się on nie tylko usatysfakcjonowany z rezultatu jaki osiągnął kontaktując się z takim czy innym przedstawicielem danej firmy.

Obsługa klienta to również sprawienie aby…

Obsługa klienta to również sprawienie aby klient czuł się indywidualnie i aby nie odnosił wrażenia że traktuje się go podobnie jak setki innych klientów, standardowo i według określonych procedur. Oczywiście procedury i normy postępowania są jak najbardziej ważne, ale nie wolno tracić z oczu również indywidualnego podejścia do spraw Klienta, które pozwala mu się czuć w sposób wyjątkowy.

Kalendarz publikacji

Czerwiec 2018
P W Ś C P S N
« sie    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Film na dziś


Budowanie satysfakcji Klienta, poprzez profesjonalny proces obsługi

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

logo
logo
Zaprojektował Elegant Themes