logo

Współczesne centrale telefoniczne

logo

Ważna sprawa w urzędzie wymaga jak najszybszego kontaktu. Nie ma czasu na maile, a tym bardziej tradycyjne listy wysyłane pocztą. Fax nie zawsze trafi szybko w ręce urzędnika. W takich pilnych chwilach najlepiej sprawdzają się centrale telefoniczne. Jak sama nazwa wskazuje, czy to duża centrala telefoniczna czy mała centralka telefoniczna – jest to urządzenie będące, w środku, w centrum.



Oczywiście nie chodzi o fizyczne umiejscowienie…

Oczywiście nie chodzi o fizyczne umiejscowienie jej w budynku, tylko o rangę jaką zajmuje. Zwykle taka centrala telefoniczna zajmuje jedno, konkretne wyznaczone miejsce. Dzwoniący petenci nie dodzwaniają się od razu do konkretnego działu, piętra lub biura, ale co głównego węzła jakim jest automatyczna centrala telefoniczna. Nagrany głos męski lub żeński podaje komunikat jakie cyfry należy wpisać w klawiaturę, lub wręcz jaki numer wewnętrzny wykręcić, żeby dodzwonić się do tego czy innego działu.

Co ciekawe nowoczesna baza telefoniczna…

Co ciekawe nowoczesna baza telefoniczna nie zawsze musi być automatyczna. Można poczekać na zgłoszenie operatora centrali i poprosić o wykręcenie konkretnego wewnętrznego. To ułatwia sprawę, gdy nie do końca pamiętamy jak nazywa się interesujący nas dział lub konkretna osoba, do której mamy się zgłosić.

Kalendarz publikacji

Czerwiec 2018
P W Ś C P S N
« sie    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

logo
logo
Zaprojektował Elegant Themes